SADAL A.Ş. tarafından düzenenlenen yetkili servis eğitimleri, COVİD-19 salgını sonrası verdiği aranın ardından tüm hızıyla başladı.
Doğu’dan Batı’ya doğru Türkiye’nin 7 Bölgesi’nden bayi ve servisler SADAL’ın İzmir’deki yerleşkesinde 2 günlük eğitime tabi oluyorlar.
Yetkili bayi ve servisler; garanti ve iade süreçleri, müşteri memnuniyeti, satış sonrası hizmetler, yeni teknoloji ve yeni ürünler gibi teorik bilgilerin yanı sıra arıza tespit ve giderilmesi konularında da pratik eğitimler alıyorlar.
Yetkili bayi ve servislerin en çok ilgisini çeken ise SADAL’ın İzmir’deki yeni binası ve tesisleri oluyor. Misafirler; ürün stok sahası, yedek parça depolama sistemi, mağaza, idari bina, merkez servis gibi bölümleri de görme şansı yakalıyor.
Eylül ayında Doğu Anadolu ve G.Doğu Anadolu Bölgesi’nden gelen yetkili bayi ve servislerini ağırlayan SADAL A.Ş.’de ekim ayında İç Anadolu bölgesindeki yetkili bayi ve servisleriyle eğitimlere devam etmeyi planlıyor.
SADAL A.Ş. bayi ve servislerinin sürekli gelişimini desteklemeye ve hizmet kalitesinin arttırılması için çalışmalarına devam ediyor.