STIHL, Marka Dünyası Açıldı

STIHL Brand World – Marka Dünyası Açıldı

STIHL Marka Dünyas, Waiblingen’de kapılarını açtı. Şirketin genel merkezini genişletmeye yönelik kapsamlı bir projenin son noktası olan STIHL Marka Dünyası, ziyaretçilerini yaklaşık 100 yıllık geçmişi ile ilgili heyecan verici bir yolculuğa çıkarıyor.Serginin öne çıkan özelliklerinden biri de ormanların gücü hakkında kapsamlı bir bilgi platformunun bulunması.

Baden-Württemberg’in (STIHL’in merkezi olduğu Alman Eyaleti) bakanı Winfried Kretschmann, 13 Temmuz’daki büyük açılış töreninde “Yeni STIHL Brand World’ü etkileyici buluyorum” dedi. STIHL  ürünlerinde yüksek teknoloji var. Yeni Marka Dünyası sadece harika bir sergiye ev sahipliği yapmakla kalmıyor, aynı zamanda ormanlar ve ormancılık hakkında değerli bir bilgi birikimini de gözler önüne seriyor. Ormanlar bizim için önemlidir; hayvanlar, bitkiler ve mantarlar için yaşam alanı, küresel ısınmaya karşı bir umut ışığı olmaktadır. Doğanın bu hazinelerini korumamız  ve sürdürülebilir bir şekilde kullanmamız gerekir. STIHL gibi şirketler bize bugün ekonomik refah ve iklim korumanın bir arada olması gerektiğini gösteriyor.”

Çok Yönlü Sergi

Doğrudan Rems Nehrinin kıyısında yer alan ve doğal çevresinin manzarasını sunan STIHL, 1.500 metrekarenin üzerinde bir alanda, üç katlı bir sergi alanına sahip.

Ziyaretçiler, üretim ve montaj hakkında bilgi edinmenin yanı sıra, STIHL’in neredeyse her türlü uygulamaya yönelik geniş ürün yelpazesini de keşfetme şansına sahip olacak. Bu arada STIHL TIMBERSPORTS bölümü, ziyaretçilerin bu ekstrem sporun rekabetçi atmosferine kendilerini kaptırmalarına olanak tanıyor. Komplekste ayrıca ürün tanıtımları için bir amfitiyatro, bir kafe ve STIHL markalı promosyon ürünlerinin satıldığı mağaza bulunuyor.

 

STIHL Brand World’ün kapılarını ilk kez Ekim’in ilk haftası  halka açması planlanıyor.

İnşaat 2019’da başlamıştı.

Yeni kompleksin inşaatına 2019 yılında yerleşik eski binanın boşaltılmasıyla başlandı. İlk olarak 1972 yılında inşa edilen kule bina, şu anda yaklaşık 300 modern çalışma alanına ve çeşitli toplantı odalarına ev sahipliği yapacak şekilde tamamen yenilendi. Yüksek binanın etrafındaki eski şirket binalarının yerini marka dünyası, personel kafeteryası ve ek ofis alanını içeren yeni binalar aldı. Korona virüs salgını nedeniyle inşaat sırasında yaşanan büyük zorluklara rağmen inşaat çalışmaları planlandığı gibi ilerlediSTIHL Marka Dünyasının açılışı, inşaat projesinin son noktasına başarıyla ulaştığını gösteriyor.